azzesblogg

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Azlan - 24 november 2012 21:29

är mina små avkommor hela 2 veckor! Kan ni fatta vad fort tiden går?! Tycker inte att det var längesen husse å matte talade om för mej att jag hade blivit pappa. 

 

Undrar när husse å matte ska dit å kika på dom? 

 

Och om jag känner min husse å matte rätt, vet ni vad dom kommer att ta med sig då? Gissa........ Ja visst, KAMERAN!!! Jösses va kort det kommer att bli, för är dom lika galna att ta kort på dom små som dom är att ta kort på mej. Då blir det en hel drös med kort och lite till    Är helt övertygad om det.

 

Är ni nyfnikna på hur småttingarna ser ut, så kika in på Mias blogg www.miaimolkom.blogg.se

 

Nä, nu ska jag ta å gotta ner mej i husse å mattes säng, resten av kvällen

 

Nosgos Azze

Ovido - Quiz & Flashcards