azzesblogg

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Här är jag.......

Av Azlan - 7 september 2012 20:31

säj ingenting, ja vet...... att jag är dålig på att blogga. Men jag har haft fullt upp med att göra ingenting        legat i sängen, på mage, på rygg å på sidan    ni ska veta att det är ansträngande. Jag har i och för sig hållt matte sällskap när hon varit sjuk, legat nära så hon inte skulle frysa å sen har jag hållt husse sällskap i sängen när han varit sjuk, så ni ser, jag har haft fullt upp.

 

Men matte har ju terroriserat mej med kameran (som vanligt) och (som vanligt) så kan det ju inget annant än bli bra, när jag är med på bild   

 

 

Kan du sluta någon gång eller?????

 

     

Ja ja, jag kan väl ställa upp då!!!

 

Nä, nu ska jag ta å hjälpa matte när hon ska göra en kantarellpaj tills husse kommer från jobbet. Kantarellpaj till kvällis, det blir väl bra?!

 

Nosgos Azze!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan - 14 februari 2013 15:00

Eftersom min dotter Fiona har flyttat in hos oss, så har matte fixat en ny, gemensam blogg till oss.  www.azlanochfiona.bloggplatsen.se Välkomna dit! ...

Av Azlan - 23 december 2012 12:38

Ja ni, idag är mina bäbisar hela 6 veckor å dom växer så det knakar. I måndags så var husse å matte dit å snozzade, men dom var riktiga terrorister enligt husse å matte. Det var tydligen tänder överallt, undrar vart dom har fått det ifrån    Men dom ...

Av Azlan - 8 december 2012 07:05

Idag fyller mina små (nja, små är väl kanske å ta i   ) bäbisar 4 veckor    Så i torsdags när husse hade slutat jobbet, så åkte dom till Mia å gosade med dom. Sen när dom kom hem så var det ett fasligt töl om hur söta å goa dom var, men hallå??? Kan ...

Av Azlan - 24 november 2012 21:29

är mina små avkommor hela 2 veckor! Kan ni fatta vad fort tiden går?! Tycker inte att det var längesen husse å matte talade om för mej att jag hade blivit pappa.    Undrar när husse å matte ska dit å kika på dom?    Och om jag känner min huss...

Av Azlan - 10 november 2012 16:18

JAG HAR BLIVIT PAPPA!!!!   Idag så äntligen kom dom, mina små bäbisar    4 tikar å 4 hanar blev det, och för er som inte kan räkna    så blev det alltså 8 stycken små underbara bullebäbisar. Och troligtvis så är dom lika bedårande som mej   och s...

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards