azzesblogg

Alla inlägg under september 2011

Av Azlan - 23 september 2011 23:03

Nu tror jag nästan att matte är liiiite bulletokig, inte nog med att hon beställde badhanddukar, nu har hon beställt påslakarn och handdukar med just bullar på. Så nu har hon...


2 badhanddukar


2 påslakarn, hoppsan, vilken snygging det ligger där då  


2 kuddfodral


 4 st handdukar


 Och mej på benet  


Nosgos Azlan 




Av Azlan - 13 september 2011 19:06

Ja som ni bullar vet, så är ju våra hussar å mattar totalt tokiga i bullesaker, det spelar liksom ingen roll vad det är. Matte å husses kompis Marie berättade för dom häromdagen att hon minsann hade sett i nya H&M katalogen (den finns även på nätet) att det fanns badhanddukar med bullar på!!! Kan ni gissa vad matte gjorde när hon kom hem??? Jo, hon beställde genast 2 st handdukar. 


Enligt min mening så är dom väldigt tjejiga, och hade jag fått bestämma så hade det bara varit bullar på handduken.





Men matte är ju lycklig å det tycker jag är huvudsaken


Nosgos från Azlan

Av Azlan - 5 september 2011 21:35

Åh, jag har busat med en liten (liten å liten vet jag inte men...) grabb vid namn Dallas och han är en rottweilervalp. Så han och hans husse, matte å lillmatte var upp till mej å husse häromdagen, så vi fick busa runt på baksidan









2 fina pojkar

  Kom igen nu då Dallas, ligg inte där å lata dej   Snozzz

Jag å Dallas med våra bihang

Nosgos Azlan 










Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards