azzesblogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Azlan - 24 juni 2011 11:28

Glad midsommar alla bullar å bulletokiga människor!


  



Önskar Azlan med flock

Av Azlan - 5 juni 2011 08:52

Ja då har man varit iväg på årets första utställning och som vanligt när det är utställning i Fengerfors, så är det SUPERVARMT    Resan började runt 8 på morgonen å matte var inte SÅ pigg, hon hade varit på personalfest dagen innan men jag tycker då inte synd om henne och det gjorde inte husse heller.


Vi kom till Fengerfors vid 9 tiden å redan då var det hett men husse å matte tog med mej ner till sjön så jag fick bada lite, och jag tvingade husse att bada benen också    Sen var det bara att vänta å vänta, men jag skötte mej fantastiskt bra (men det gör jag ju jämnt, enligt min mening i alla fall) satt å mös med husse å matte och var supernyfiken på allt runt omkring.


 Bra med en svalkande trasa på huvudet


 Titta, jag har mina öron uppe   


   


Jag vann min klass med Excellent  och fick en fin röd rosett.


Sen när vi kom hem så blev det inte många knop, utan vi gick å la oss i sängen å husse hade kopplat in AC:n så i sovrummet var det kallt å skönt.


Nä detta var allt jag hade att berätta för den här gången.


Nosgos!

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards