azzesblogg

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Azlan - 4 november 2012 10:54

Hallå där alla glada   ! Hoppas att allt är bra med er, här är det bara fint. Ska ju bli pappa om ca 1 1/2 vecka å mamma Sara, hon är tjock hon! Ni kan gå in på Mia i Molkom, länken finns här bredvid å kolla.

 

Annars flyter livet på som vanlig, jag har fortfarande tratt på mej (jäkla skit) efter att jag lyckades rycka bort min ena klo. Men det funkar, men det är ingen hitt ska jag lova er. Men förhoppningsvis, så slipper jag den snart, för min klo börjar växa ut.

 

Igår kväll så hade jag å matte myyyys på hög nivå....

 

   

 

Gissa om jag mådde som en prins, låg där på rygg å blev kliad på både mage å ljumskar, finns det något bättre än att bli kliad i ljumsken? Tror inte det, det är huuuuuuur skönt som helst.

 

Nä, nu ska jag inte uppta eran tid längre. Ha en fortsatt trevlig söndag

 

Nosgos Azze

Ovido - Quiz & Flashcards