azzesblogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Azlan - 8 augusti 2011 18:56

I lördags så hände det som husse å matte å även jag för den delen har väntat på. Jag kan nu mera titulera mej som Svensk utställnings champion!!! Jag fick 3 fina rosetter (men dom har inte matte tagit kort på än) men när hon har fått tummen ur, så ska jag lägga upp dom här direkt. 


Vi var iväg till Vålberg, ganska skönt tycker jag, för det är inte så långt dit för oss. Resan tar typ 20 min. så är vi där, å "mormor" var också med dit för att hålla tummarna för mej. Saken är ju den, att hon hade sagt till mej tidigare under veckan, att om jag skötte mej, så skulle jag komma upp till henne och "morfar" på söndagen å få en bulle   Så det var nog därför det gick så bra för mej, för jag bara ÄLSKAR bullar. Det räcker med att "mormor" säger "bulle" så hör jag jättebra och står jättefint  


Nosgos Azlan!  

Av Azlan - 5 augusti 2011 20:41

Idag har matte varit å tatuerat sig och resultatet blev superduper snyggt, men man kan väl inte vänta sig något annat eftersom motivet är JAG!!!!


 Här är orginalbilden...



Och här är tatueringen.

Kan ni tänka er, man är lika snygg på bild som på tatuering

Nosgos!










Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards