azzesblogg

Alla inlägg under november 2011

Av Azlan - 13 november 2011 18:33

Men tjenare alla glada där ute, jag har inte dött eller gått under jorden om ni trott det, har bara inte haft någon lust att skriva men jag förstod att ni var lite oroliga för mej, så jag tänkte "äsch, jag slänger väl in ett litet inlägg då"


Vad som har hänt här hemma???? Jo, i slutet av september så var jag hos stor-matte å stor-husse, för matte hade fixat en överraskningsresa för husse som fyllt år (jag skriver inte huuuuur gammal han har blivit), så då fick jag också lite semester men det tror jag inte att stor-matte å stor-husse fick  , om man säger så här, jag hade ingen röst kvar när jag kom hem. Å nu undrar ni säkert varför inte då? Jo, med nästan hela huset fullt med snygga brudar, behöver jag säga något mer?




Sen har husse å matte revoverat i ena badrummet å det blev verkligen kalasfint om ni frågar mej. Förut så var det verkligen RÖTT!!!! men nu så är det en fondvägg (grå) och sen 3 vita väggar, gå in på mattes blogg www.miiiinis.bloggplatsen.se  så får ni se hur snyggt det blev.

Nej, nu ska jag inte uppehålla er längre, skulle ju bara meddela att jag lever å mår bra.



Nosgos Azlan 



Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards