azzesblogg

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Jag lever......

Av Azlan - 16 juli 2012 17:40

om ni undrade vart jag tagit vägen. Här rullar vardagen på som vanligt, väntar bara på att få veta om det blivit något eller inte...... SPÄNNANDE!!!

 

Hur som haver, så har jag varit till min favvo vetrinär Marika, vet inte om jag blev getingstucken eller ormbiten, men jag fick i alla fall antibiotika 1 vecka, å sen så skulle JAG ta det lugnt    det gjorde jag också. Låg mest i husses å mattes säng å grisade, när    visade sig, gick jag ut i solen å solade lite men bara lite. 

 

Och i lördags så hade husse fixat svensexa för hans kompis Lenny, så då var dom hit å badade badtunna (nej, inte jag) å det bästa med allt, det var att dom kastade pinne med mej. Å jösses vad jag härjade med dom eller var det dom som härjade med mej??? I alla fall, så blev jag såååååå trött så jag somnade i köket å jag brydde mej inte om att dom kom in ens. Snacka om trött!

 

Sen på söndagen när matte jobbade, så låg jag å husse i sängen nästan heeeela dagen å mös. Jag orkade inte ens gå upp med matte å kissa möran å käka frukost utan jag låg kvar hos husse å snarkade.

 

Nosgos Azze

 
 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

16 juli 2012 20:24

Ja det är klart att du måste sova ut när du har varit på svensexa!!! Men jag gissar att husse var tröttast av er två:)))))
pussåkram moster

http://nillassykatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan - 14 februari 2013 15:00

Eftersom min dotter Fiona har flyttat in hos oss, så har matte fixat en ny, gemensam blogg till oss.  www.azlanochfiona.bloggplatsen.se Välkomna dit! ...

Av Azlan - 23 december 2012 12:38

Ja ni, idag är mina bäbisar hela 6 veckor å dom växer så det knakar. I måndags så var husse å matte dit å snozzade, men dom var riktiga terrorister enligt husse å matte. Det var tydligen tänder överallt, undrar vart dom har fått det ifrån    Men dom ...

Av Azlan - 8 december 2012 07:05

Idag fyller mina små (nja, små är väl kanske å ta i   ) bäbisar 4 veckor    Så i torsdags när husse hade slutat jobbet, så åkte dom till Mia å gosade med dom. Sen när dom kom hem så var det ett fasligt töl om hur söta å goa dom var, men hallå??? Kan ...

Av Azlan - 24 november 2012 21:29

är mina små avkommor hela 2 veckor! Kan ni fatta vad fort tiden går?! Tycker inte att det var längesen husse å matte talade om för mej att jag hade blivit pappa.    Undrar när husse å matte ska dit å kika på dom?    Och om jag känner min huss...

Av Azlan - 10 november 2012 16:18

JAG HAR BLIVIT PAPPA!!!!   Idag så äntligen kom dom, mina små bäbisar    4 tikar å 4 hanar blev det, och för er som inte kan räkna    så blev det alltså 8 stycken små underbara bullebäbisar. Och troligtvis så är dom lika bedårande som mej   och s...

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards