azzesblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Azlan - 23 december 2012 12:38

Ja ni, idag är mina bäbisar hela 6 veckor å dom växer så det knakar. I måndags så var husse å matte dit å snozzade, men dom var riktiga terrorister enligt husse å matte. Det var tydligen tänder överallt, undrar vart dom har fått det ifrån    Men dom var jäkligt söta men dom bet husse å matte något hejdlöst, den ena bet i foten, den andra i handen, den tredje i armen å den fjärde i ryggen, å eftersom dom är 8 st så hade husse å matte 4 huliganer var på sig...

 

Nyfnika på hur dom ser ut nu???

 

                         

 

Å jag hade köpt förtidig julklapp till dom, dom fick 3 st tuggisar att leka med, men mamma Sara tyckte att det var hennes så hon var ner i valplådan å hämtade tuggisarna en efter en.

 

Nä, detta var allt för idag, snart kommer "mormor" å "morfar" hit på lite mat.

 

Nosgos Azze

Av Azlan - 8 december 2012 07:05

Idag fyller mina små (nja, små är väl kanske å ta i   ) bäbisar 4 veckor    Så i torsdags när husse hade slutat jobbet, så åkte dom till Mia å gosade med dom. Sen när dom kom hem så var det ett fasligt töl om hur söta å goa dom var, men hallå??? Kan dom bli något annat eller, när dom har så snygga föräldrar? I stället för att sitta här å skriva massa strunt, lägger jag upp bilder istället.

 

                                     

 

Vissst är dom underbara???

 

Nä, ha nu en fortsatt trevlig lördag på er

 

Nosgos Azze

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Skapa flashcards