azzesblogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Azlan - 25 juni 2012 11:29

Jag glömde att berätta....

 

Jag har varit på dejt med en skitsnygg bulletik vid namn Lynn, så vi får se vad som händer.....

 

Nosgos Azze

Av Azlan - 25 juni 2012 05:59

Jag har inte glömt bort er om ni trodde det    det är bara det att jag har haft bloggtorka. 

 

Vad har hänt sen sist???? Jo, jag har varit till min favvo vetrinär Marika å fått stygnen borttagna, å min tass såg jättebra ut men jag hade fått skavsår av bandaget men nu har dom också läkt, å allt är super! 

 

Men jösses, vad är det mer som har hänt????? Inget tror jag, JO! Matte har semester i 2 veckor nu, så vi ska bara mysa å om    kunde titta fram så ska vi ligga ute å sola, det är inga fel å få lite sol på bullemagen

 

   

Dom här bliderna är tagna från ett annat tillfälle, å tänk vilken tur jag har, att matte ställde fram solsängen bara till mej   (hon mumlade något om att det där var hennes plats)

 

 

Mattemys i solen

 

 

Myyyyyyys!

 

Som ni alla vet, så har jag ju två "bröder" Tussen å Frank å Tussen han bara älskar att ligga i min bädd men då är frågan: VART SKA JAG LIGGA DÅ???? För ligger Tussen i bädden, då blir det trångt. Men matte hon visade mej vart jag kunde ligga, trångt var det men men...

 

 

 

Å jag måste bara få berätta..... Igår morse, typ jättetidigt, så fick matte för sig att vi skulle gå ut å gå men HALLÅ!!!! Vet hon inte om att jag är i typ koma på morgonen, så hon fick allt snällt vända om och kan ni gissa vart jag placerade mej så fort vi kom in?! Jo, i min bädd   

 

Nej, detta var allt för den här gången (Är du nöjd nu Moster   ?) Ska ta å återgå till mattes säng å hennes duntäcke.

 

Nosgos Azze

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards