azzesblogg

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Ja vad säger man....

Av Azlan - 13 augusti 2012 21:35

Nämen tjenare!!! Jag har inte glömt bort er, om ni nu trodde det, allt handlar om bloggtorka (kostar att ligga på topp   ) Ja hur som helst, ja ni vet väl hur min husse å matte är, så fort dom tar fram kameran så är det MEJ dom ska to kort på (ja eller i fall nästan jämt) Likadant var det igår, matte har köpt ny kamera å då var dom ju tvungna att testa nya inställningar å så, på mej. Inte bokstavligt talat men, ja ni fattar väl?!

 

Dom skulle testa "sport" läget, å då kastade matte iväg godisar som jag skulle ta å husse skulle fota mej, å jag måste väl erkänna att det blev lite si å så med kortet. Motivet är ju SUPERSNYGGT men korten är inte sååååååå bra tagna

 

     

Ni förstår hur jag menar nu eller?

 

 

Här tycker matte att jag ser ut som Alf, ni vet rymdvarelsen som landande på jorden. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte

 

Här kommer lite bättre kort men husse....... ja gud vad han håller på.....

 

   

Pusskalas heeeeela tiden typ   

 

Här är jag bara snygg....

 

 

 

Å här är jag å matte, tror hon att jag är någon slags hängstöd eller nått???

 

 

 

Ja dessa hussar å mattar, vad säger man??? 

 

Nosgos Azze

 
 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

14 augusti 2012 08:06

Men du är ju jättesnygg på fotona....det är ju jämt du kom med på de första,eller?????:)))))) skoja bara.
Vad har matte köpt för kamera? blev ju nyfniken nu:)))))
kram moster

http://nillassykatt.blogspot.com

 
Ingen bild

Svar till moster

14 augusti 2012 10:00

Hon har köpt sig en Sony a57, så nu kommer det inte bli någon hejd på henne att fota mej. Om du går in på hennes blogg, då ska du få se på något.......

Nosgos Azze

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan - 14 februari 2013 15:00

Eftersom min dotter Fiona har flyttat in hos oss, så har matte fixat en ny, gemensam blogg till oss.  www.azlanochfiona.bloggplatsen.se Välkomna dit! ...

Av Azlan - 23 december 2012 12:38

Ja ni, idag är mina bäbisar hela 6 veckor å dom växer så det knakar. I måndags så var husse å matte dit å snozzade, men dom var riktiga terrorister enligt husse å matte. Det var tydligen tänder överallt, undrar vart dom har fått det ifrån    Men dom ...

Av Azlan - 8 december 2012 07:05

Idag fyller mina små (nja, små är väl kanske å ta i   ) bäbisar 4 veckor    Så i torsdags när husse hade slutat jobbet, så åkte dom till Mia å gosade med dom. Sen när dom kom hem så var det ett fasligt töl om hur söta å goa dom var, men hallå??? Kan ...

Av Azlan - 24 november 2012 21:29

är mina små avkommor hela 2 veckor! Kan ni fatta vad fort tiden går?! Tycker inte att det var längesen husse å matte talade om för mej att jag hade blivit pappa.    Undrar när husse å matte ska dit å kika på dom?    Och om jag känner min huss...

Av Azlan - 10 november 2012 16:18

JAG HAR BLIVIT PAPPA!!!!   Idag så äntligen kom dom, mina små bäbisar    4 tikar å 4 hanar blev det, och för er som inte kan räkna    så blev det alltså 8 stycken små underbara bullebäbisar. Och troligtvis så är dom lika bedårande som mej   och s...

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards