azzesblogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Azlan - 23 maj 2012 06:43

Att jag inte har bloggat, jag har nämligen opererat tassen. Så jag har bandage å då blir det lite svårt att "skriva" men nu så har jag bett matte om hjälp, kan ju inte låta er vänta huuuur länge som helst på att få läsa lite om mej  .


Nu undrar ni väl säkert vad jag har gjort, å det ska jag berättar för er. Jag har nämligen fått något i tassen och sen så har det blivit någon ärrbildning som har växt fel, så det var som en vass grej som gick rakt upp i tassen på mej, fatta va ont det har gjort  


Mest bedrövad i hela världen


Å inte nog med att jag har tassen i bandage (ja, det är rosa å lite fjolligt men enligt husse så var jag säker i min manlighet, så det är därför  ) så har jag fått på mej en sån där läskig tratt men det börjar gå bättre å bättre men den är allt i vägen. Nog för att jag är stor å ståtlig, men jag går ju in i saker hela tiden. 



 


Men jag kan ju fortfarande ligga raklång på gräsmattan å njuta av det underbara vädret.


Nä, nu ska jag fortsätta å sova i mattes säng. Ha en underbar onsdag alla


Nosgos Azze       

Av Azlan - 9 maj 2012 17:42

HEEEEEJ!!! Nu var det allt ett tag sen jag bloggade, hur har ni haft det? Har ni saknat mej?  



När har vi njutit av den härliga solen några dagar, fast idag är det mulet å regnar   och som ni vet, så OGILLAR jag regn skarp. Va då?! Man blir ju blöt i pälsen  . Åh, jag måste bara få berätta, det är allt lite synd om mej nu  , matte å husse har tagit bort min madrass i min säng, för dom påstod att jag bara förstörde den så all stopping ramlade ut. Det dom inte förstår är ju att, det blir ju lättare att "fluffa" till madrassen när man ska sova. Men jag har hört på ryktes vägar, eller det var ju matte som berättade för husse förut i telefonen, att matte har allt fixat en NY madrass å även ett nytt TÄCKE till mej  så nu kommer jag sova som en prins igen! 



Nej, jag har inte sovit på golvet om ni tror det, jag har ockuperat husses å mattes säng istället  .



Skönt att bli kliad av husse i sängen



Solglasögon är ett måste i solen, men man måste passa sig så man inte ser ut som en tvättbjörn om man har dom på sig föööör länge i solen


Njuter av vårsolen.


Nä, det var allt för den här gången, ska ta å mysa ner mig i mattes duntäcke.



Nosgos Azze      

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards