azzesblogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Azlan - 24 januari 2012 19:48

Idag har jag fått en ny tuggis av husse å matte!!!



 


Nosgos Azze

Av Azlan - 24 januari 2012 19:38

Ja ni, mycket ska man få se innan ögonen ramlar ur skallen på en. Idag när jag å matte var ute å gick, så var vi nog med om det mest oväntade, i alla fall för våran del. Vi gick som vi alltid gör, matte gick först å drog mej (har liksom inte tid att gå fort, måste ju nosa!!!!) matte hade lurarna på sig å diggade musik, å alltid är det kommer en bil, så måste jag vända mej om å se vem det är. Å det trodde matte att jag gjorde idag också men ICKE! 


Matte lika nyfiken som mej, vänder sig om å där så står det 2 GETTER!!!! Å dom var nog lika nyfikna på oss, som vi var på dom. Vi fortsatte att gå å dom följde efter oss, matte vände sig om å kollade på dom å då vände dom sig också om å kollade bakåt. Så vi hade alltså följe av getter idag, å hur vanligt är det då??? Inte speciellt vanligt om ni frågar mej. När vi gick tillbaka så var matte beredd på att getterna kunde dyka upp igen, så hon fick ta kort men icke sa nicke, inga getter så långt ögat nådde. Men nästa gång vi ser dom så kommer dom att få leka fotomodeller.


Nosgos Azze



Av Azlan - 7 januari 2012 12:09

att berätta för er hur mitt födelsedagskalas var, förlåt! Det har varit full upp här, det har ju varit jul å så där, å då är det lätt att saker å ting faller mellan stolarna, om ni försår vad jag menar.


Hur som haver så var det ett jättelyckat kalas, men det vill gärna bli bra fort jag gör något  .



Här är jag med å kollar så att köttbullarna inte rullar iväg, för skulle dom vara det så är det ju bra om jag är nära å kan stoppa dom (i munnen  )



Vid 4 tiden så kom mina gäster, jag var alldeles till mej i pälsen, visste inte riktigt vilket ben jag skulle stå på, så jag la mej ner istället



Här är jag, "moster", prinsen å husse



Fick jättefina saker av "moster" å "mormor å morfar"


Godispåsen fick jag av "mormor" å "morfar" å tasshandduken fick jag av "moster", så gissa om jag var lycklig





Här är all mat som matte å husse hade fixat till mej, fast enligt dom så var det inte för min skull utan för mattes skull, hon fyllde år i julveckan, å då hade dom inte tid utan dom fixade kalaset tidigare. Fast jag tror fortfarande att all mat var till mej, kolla bara in den där underbart goda julskinkan  ....



Det var allt för mej den här gången,



Nosgos Azlan!       

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Skapa flashcards