azzesblogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Azlan - 28 februari 2012 18:38

Ujujuj, vilken faaaantastisk dag det har varit idag, solen   har lyst, fåglarna har kvittrat å matte & jag har solat. Jag var ju lite mer vågad än matte, jag låg i alla fall ute med halva kroppen å solade.



Ahhhh, skönt  


Men detta är utan tvekan favvostilen  



Nosgos Azze       

Av Azlan - 19 februari 2012 16:45

Hej hallå allihopa, nu har jag äntligen fått tassen ur... Det kanske beror på att jag har haft finbesök idag, jag tror fullt å fast att dom kom BARA för att hälsa på mej. Nu undrar ni säkert vilka jag pratar om, å det ska jag berätta. Det är mattes bästis Stina med familj som kom upp på lite fika idag å jag har fått en ny kompis, Elina  . Jösses vilken charmig tjej. Förra gången dom var här så var Elina lite "rädd" för mej, men det var hon inte nu i alla fall. Fick t.o.m en "hej då" kram av henne.



Alltid lika härligt att få kramar (speciellt om det är från tjejer  )



Jag å busiga Elina



Kolla vilken charmigt tjej!



Nosgos Azze      

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards