azzesblogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Azlan - 25 mars 2012 00:00

Hej hallå i alla stugor! Har ni fått några vårkänslor då? Det har jag, jag bara ÄLSKAR att ligga i solen å få sol på lilla bullemagen. Å sen kan man ju ha lite bullefnatt  , liggnas på mage.....



     



Sen har husse å matte terroriserat mej mer än vanligt med kameran, men är man "född" fotomodell så är man  



 



Nosgos Azze      

Av Azlan - 4 mars 2012 15:54

Man kan använda matte som första-märgbens-hållare  




Fiffigt va?


Nosgos Azze  

Av Azlan - 4 mars 2012 15:49

Igår när husse jobbade natt, så hade jag å matte en riktigt myskväll. Vi kollade på Andra Chansen å käkade lite snacks och höll tummarna (och tassarna) att Top Cats skulle gå vidare till final, så jag å matte ringde en gång var å röstade  






Hur har eran helg varit?



Nosgos Azze    

Av Azlan - 4 mars 2012 15:42

Jag vet inte hur ni andra har det hemma hos er, men här får man allt ta sig upp i sängen själv, utan någon hjälp från husse eller matte. Kan inte förstå hur matte kan tycka att det är kul när jag "hänger" på sängkanten å försöker med allt att ta mej upp i sängen å hon har mage att så å skratta åt mej  



Här har jag fullt sjå att ta mej upp...



Ser ni vad jag kämpar???



Här är jag alldeles utmattad, hur ska detta gå????



Jag ska visa er hur synd det är om mej är jag inte får någon hjälp upp i sängen...





Men efter mycket om och men, så lyckades jag ta mej upp i sängen...





Nosgos Azze  
     

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Skapa flashcards