azzesblogg

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Azlan - 10 november 2012 16:18

JAG HAR BLIVIT PAPPA!!!!

 

Idag så äntligen kom dom, mina små bäbisar    4 tikar å 4 hanar blev det, och för er som inte kan räkna    så blev det alltså 8 stycken små underbara bullebäbisar. Och troligtvis så är dom lika bedårande som mej   och samma drag har dom nog efter sin mor också, Vårforsens Sara Snöstorm. 

 

Så nu är jag huuuuuuuur stolt som helst, och om man säger så här, så är jag inte ensam om det. Husse å matte, som nu kan titulera sig som Farmor å Farfar, tror jag också snart spricker av stolthet. 

 

Nu är ni väl nyfnikna på hur dom ser ut eller???? Bilderna som kommer har Saras matte Mia skickat till oss och en av bilderna med Sara å alla bäbisar på, har vi lånat från Mias blogg (www.miaimolkom.blogg.se)

 

Mina avkommor!!!!!!

 

 

 

   

 

Visst är dom söta???? Men kan dom bli något annat, när dom har så snygga föräldrar?!    

 

  

(Bilden har vi lånat från Björkfallets hemsida)

 

Ha nu en fortsatt trevlig helg, det ska jag ha i alla fall

 

Nosgos Pappa Azze

Ovido - Quiz & Flashcards