azzesblogg

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Promenadsällskap

Av Azlan - 24 januari 2012 19:38

Ja ni, mycket ska man få se innan ögonen ramlar ur skallen på en. Idag när jag å matte var ute å gick, så var vi nog med om det mest oväntade, i alla fall för våran del. Vi gick som vi alltid gör, matte gick först å drog mej (har liksom inte tid att gå fort, måste ju nosa!!!!) matte hade lurarna på sig å diggade musik, å alltid är det kommer en bil, så måste jag vända mej om å se vem det är. Å det trodde matte att jag gjorde idag också men ICKE! 


Matte lika nyfiken som mej, vänder sig om å där så står det 2 GETTER!!!! Å dom var nog lika nyfikna på oss, som vi var på dom. Vi fortsatte att gå å dom följde efter oss, matte vände sig om å kollade på dom å då vände dom sig också om å kollade bakåt. Så vi hade alltså följe av getter idag, å hur vanligt är det då??? Inte speciellt vanligt om ni frågar mej. När vi gick tillbaka så var matte beredd på att getterna kunde dyka upp igen, så hon fick ta kort men icke sa nicke, inga getter så långt ögat nådde. Men nästa gång vi ser dom så kommer dom att få leka fotomodeller.


Nosgos Azze



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan - 14 februari 2013 15:00

Eftersom min dotter Fiona har flyttat in hos oss, så har matte fixat en ny, gemensam blogg till oss.  www.azlanochfiona.bloggplatsen.se Välkomna dit! ...

Av Azlan - 23 december 2012 12:38

Ja ni, idag är mina bäbisar hela 6 veckor å dom växer så det knakar. I måndags så var husse å matte dit å snozzade, men dom var riktiga terrorister enligt husse å matte. Det var tydligen tänder överallt, undrar vart dom har fått det ifrån    Men dom ...

Av Azlan - 8 december 2012 07:05

Idag fyller mina små (nja, små är väl kanske å ta i   ) bäbisar 4 veckor    Så i torsdags när husse hade slutat jobbet, så åkte dom till Mia å gosade med dom. Sen när dom kom hem så var det ett fasligt töl om hur söta å goa dom var, men hallå??? Kan ...

Av Azlan - 24 november 2012 21:29

är mina små avkommor hela 2 veckor! Kan ni fatta vad fort tiden går?! Tycker inte att det var längesen husse å matte talade om för mej att jag hade blivit pappa.    Undrar när husse å matte ska dit å kika på dom?    Och om jag känner min huss...

Av Azlan - 10 november 2012 16:18

JAG HAR BLIVIT PAPPA!!!!   Idag så äntligen kom dom, mina små bäbisar    4 tikar å 4 hanar blev det, och för er som inte kan räkna    så blev det alltså 8 stycken små underbara bullebäbisar. Och troligtvis så är dom lika bedårande som mej   och s...

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards