azzesblogg

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Azlan - 1 maj 2011 22:52

det är mitt namn men om jag lever upp till det, det är en helt annan sak   .


På torsdag kväll var allt precis som vanligt, jag gick å la mej med matte och det tog inte länge förrän både jag å matte sov. Sen blev det alldeles för varmt så jag gick å la mej i min säng men sen på natten, så vaknade jag av att det var någon som skrek. Å då menar jag SKREK, började morra å låta som en farlig hund (bara för att skrämmas) husse kom ut från vardagsrummet, för han undrade ju också vem det var som skrek. Å skriket kom från sovrummet där matte låg, så jag stod å skällde å lät i hallen, men jag vågade inte gå in till matte förrän husse hade tänt lampan i hallen (det var ju natt svart, såg ju inte ens nosen framför mej) men så fort husse hade tänt, så sprang jag in till matte å tröstade henne. Gav henne MASSOR med bullepussar och sen gick jag upp å la mej hos henne, så hon skulle känna sig trygg.


  

Det är allt tur att hon har mej, Azlan den modige.


Nosgos!

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards