azzesblogg

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Svensk utställningschampion!!!

Av Azlan - 8 augusti 2011 18:56

I lördags så hände det som husse å matte å även jag för den delen har väntat på. Jag kan nu mera titulera mej som Svensk utställnings champion!!! Jag fick 3 fina rosetter (men dom har inte matte tagit kort på än) men när hon har fått tummen ur, så ska jag lägga upp dom här direkt. 


Vi var iväg till Vålberg, ganska skönt tycker jag, för det är inte så långt dit för oss. Resan tar typ 20 min. så är vi där, å "mormor" var också med dit för att hålla tummarna för mej. Saken är ju den, att hon hade sagt till mej tidigare under veckan, att om jag skötte mej, så skulle jag komma upp till henne och "morfar" på söndagen å få en bulle   Så det var nog därför det gick så bra för mej, för jag bara ÄLSKAR bullar. Det räcker med att "mormor" säger "bulle" så hör jag jättebra och står jättefint  


Nosgos Azlan!  

 
 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

8 augusti 2011 20:17

STOOOOOOORT GRATTTTTIS till dej Azze!!!!!
Nu väntar jag med spänning att få se dina rosetter.
kram moster

http://nillassykatt.blogspot.com

 
Dooz-matte Marie

Dooz-matte Marie

10 augusti 2011 19:11

Välkommen in i svampskogen!!!

De är visserligen inte riktigt som de utlovades (hur mycke godis man vill ha, inga koppel, sovmornar, mat i mängder ;) )men de är ändå ett bra ställe att hänga på!


Massor av grattis från matte å mig!!

Puss & prutt

http://doozer.filosoferar.se

 
Ingen bild

Din mamma Maja

8 september 2011 21:43

GRATTIS !!!!!!!!!
från Din mamma Maja (Kruska),som är sååååå stolt över dej !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan - 14 februari 2013 15:00

Eftersom min dotter Fiona har flyttat in hos oss, så har matte fixat en ny, gemensam blogg till oss.  www.azlanochfiona.bloggplatsen.se Välkomna dit! ...

Av Azlan - 23 december 2012 12:38

Ja ni, idag är mina bäbisar hela 6 veckor å dom växer så det knakar. I måndags så var husse å matte dit å snozzade, men dom var riktiga terrorister enligt husse å matte. Det var tydligen tänder överallt, undrar vart dom har fått det ifrån    Men dom ...

Av Azlan - 8 december 2012 07:05

Idag fyller mina små (nja, små är väl kanske å ta i   ) bäbisar 4 veckor    Så i torsdags när husse hade slutat jobbet, så åkte dom till Mia å gosade med dom. Sen när dom kom hem så var det ett fasligt töl om hur söta å goa dom var, men hallå??? Kan ...

Av Azlan - 24 november 2012 21:29

är mina små avkommor hela 2 veckor! Kan ni fatta vad fort tiden går?! Tycker inte att det var längesen husse å matte talade om för mej att jag hade blivit pappa.    Undrar när husse å matte ska dit å kika på dom?    Och om jag känner min huss...

Av Azlan - 10 november 2012 16:18

JAG HAR BLIVIT PAPPA!!!!   Idag så äntligen kom dom, mina små bäbisar    4 tikar å 4 hanar blev det, och för er som inte kan räkna    så blev det alltså 8 stycken små underbara bullebäbisar. Och troligtvis så är dom lika bedårande som mej   och s...

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards