azzesblogg

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Min "moster"

Av Azlan - 10 januari 2011 20:02

Ja ni, min "moster" hon är allt bra velig. Igår så fick jag 3 kommentarer från henne, med OLIKA adresser (att hon aldrig kan bestämma sig) men nu så har hon allt hittat rätt i bloggdjungel    .


Men jag måste faktiskt säga att hon är OTROLIGT duktig också, hon har bla sytt mitt fina buröverdrag, en tasshandduk till mej, 2 badlakarn (till husse å matte), broderat på mattes väst och sytt mitt vinter täcke.


  

Här är min "moster" med "prinsen" 

 

  

Mitt fina buröverdrag

 

  

Broderat på husses handduk

 

  

Och på mattes väst

 

Det var allt för den här gången


Nosgos!


 
 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

11 januari 2011 17:57

Hej Azze!
Oj du har kommit igång och lagt in kort och skrivit lite ser jag. Sicken tur att det funkade på min blogg, då kan vi ju skriva till varandra ibland.
Kram Moster

http://nillassykatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan - 14 februari 2013 15:00

Eftersom min dotter Fiona har flyttat in hos oss, så har matte fixat en ny, gemensam blogg till oss.  www.azlanochfiona.bloggplatsen.se Välkomna dit! ...

Av Azlan - 23 december 2012 12:38

Ja ni, idag är mina bäbisar hela 6 veckor å dom växer så det knakar. I måndags så var husse å matte dit å snozzade, men dom var riktiga terrorister enligt husse å matte. Det var tydligen tänder överallt, undrar vart dom har fått det ifrån    Men dom ...

Av Azlan - 8 december 2012 07:05

Idag fyller mina små (nja, små är väl kanske å ta i   ) bäbisar 4 veckor    Så i torsdags när husse hade slutat jobbet, så åkte dom till Mia å gosade med dom. Sen när dom kom hem så var det ett fasligt töl om hur söta å goa dom var, men hallå??? Kan ...

Av Azlan - 24 november 2012 21:29

är mina små avkommor hela 2 veckor! Kan ni fatta vad fort tiden går?! Tycker inte att det var längesen husse å matte talade om för mej att jag hade blivit pappa.    Undrar när husse å matte ska dit å kika på dom?    Och om jag känner min huss...

Av Azlan - 10 november 2012 16:18

JAG HAR BLIVIT PAPPA!!!!   Idag så äntligen kom dom, mina små bäbisar    4 tikar å 4 hanar blev det, och för er som inte kan räkna    så blev det alltså 8 stycken små underbara bullebäbisar. Och troligtvis så är dom lika bedårande som mej   och s...

Presentation


Jag heter Azlan och är en bullterrier kille på 4 år som kommer från Frosthäxans kennel.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett avtryck


Ovido - Quiz & Flashcards